fb

Home / Aktualności / Wyjątkowy benefit uszyty na miarę potrzeb pracowników w dobie pandemii

Trwająca od przeszło roku pandemia przewróciła do góry nogami nasze życie, sposób funkcjonowania firm oraz pracy. Zmieniły się także nasze potrzeby i oczekiwania, również te wobec pracodawców oraz formy nagradzania za lojalność oraz zaangażowanie w działalność i rozwój biznesu.

Benefity, które jeszcze jakiś czas temu cieszyły i były dla pracowników użyteczne, przestały spełniać swoje funkcje. Zamknięte obiekty rekreacyjne, gastronomiczne, sportowe oraz kultury uniemożliwiły pełne wykorzystanie kart sportowych czy też systemów kafeteryjnych. Praca zdalna utrudniła natomiast dostęp do udogodnień oferowanych do tej pory w miejscu zatrudnienia lub też jego najbliższym otoczeniu.

Jakie benefity zyskały na znaczeniu?

Głównie te możliwe do zrealizowania w zmieniających się okolicznościach oraz dające korzyści zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Dużą popularnością w 2020 roku cieszyły się różnego typu szkolenia i kursy e-learningowe, dostęp do ulubionych serwisów streamingowych typu Netflix oraz cyfrowe środki na zakupy lub też dostawę lunchu prosto do domu. Na podium znalazły się więc głównie benefity osadzone w internecie, który zdominował nasze życie prywatne i zawodowe.

Jeszcze większą kompleksowość oraz połączenie udogodnień online z tym co nadal musi odbywać się stacjonarnie, oferuje kolejny zyskujący na popularności benefit.

Mowa o dostępie do usług zdalnego asystenta, czyli realnym wsparciu i odciążeniu dla każdej zapracowanej osoby bez względu na jej płeć, wiek, zainteresowania czy też zajmowane stanowisko.

Benefit uniwersalny oraz spersonalizowany zarazem, bo uszyty na miarę potrzeb i obowiązków danego pracownika oraz oferujący mu czas do spożytkowania w ulubiony sposób. Przykładów jego wykorzystania jest wiele. Zdalnemu asystentowi można zlecić:

  • zrobienie zakupów z dostawą do domu lub bliskiej osoby,
  • skoordynowanie sprzątania mieszkania, drobnego remontu lub też zorganizowania komfortowej przestrzeni do pracy / nauki zdalnej,
  • umówienie wizyty u specjalisty wybranej dziedziny,
  • zaplanowanie urlopu z uwzględnieniem zmieniających się ciągle obostrzeń,
  • organizację czasu i przestrzeni na odpoczynek lub rodzinne aktywności,
  • wiele innych zadań i codziennych obowiązków.

To wszystko w ramach abonamentu opłacanego przez pracodawcę. Czy musi być on wysoki? Niekoniecznie. Wystarczy ustalić taką liczbę miesięcznych zleceń lub też godzin wsparcia wirtualnego asystenta, która z jednej strony będzie odczuwalna i zadowalająca dla pracownika, a z drugiej nie będzie generować wysokich kosztów dla firmy. Bez wątpienia, jest to też inwestycja w benefit zapewniający czas na regenerację i odciążenie zespołu, co z kolei przekłada się na efektywność i dobrą atmosferę pracy.

W celu poznania szczegółów, zachęcam do kontaktu i miłej niezobowiązującej rozmowy.

+48 725 333 725
info@easiness.pl

Kontakt

 

Dołącz do grona naszych zadowolonych Klientów!
Będzie nam miło jeśli podzielisz się z nami informacją, skąd się o nas dowiedziałaś/dowiedziałeś.

Contact Us

Wypełnij krótki formularz

Dane podane w formularzu będą przetwarzane w celu obsługi Twojego zapytania, a ich administratorem będzie Easiness Anna Walenczak. Szczegóły opisane zostały w polityce prywatności.

Zadzwoń
lub
napisz

+48 725 333 725

poniedziałek - piątek
9.00 - 17.00