fb

Home / Aktualności / Lifestyle Management w dobie koronawirusa. W czym może Ci pomóc zdalny asystent?

Co do tego, że trwająca od kilku miesięcy pandemia wymusiła na nas przeorganizowanie wielu spraw prywatnych i zawodowych, nikt nie ma wątpliwości. Zmieniło się funkcjonowanie naszych rodzin, firm, pojawiły się nowe wyzwania, refleksje, ale też i możliwości.

Tylko dzięki sprawnemu dostosowaniu oferty do obecnych warunków oraz potrzeb klientów, udaje nam się z sukcesem realizować zlecenia, które jeszcze jakiś czas temu nie były tak istotne i trudne do wykonania.

 

Oto lista zadań, w których najczęściej wyręczamy naszych klientów w tym wymagającym okresie, oszczędzając ich czas, redukując koszty i ułatwiając funkcjonowanie w nowej rzeczywistości.

 

1. Zakupy z dostawą do domu, biura lub pod adres wskazanej osoby.

 

Realizacja zakupów spożywczych, domowych i biurowych z dostawą to żadna nowość dla naszego zespołu concierge. Zmieniły się jednak warunki i dostępność pewnych produktów, czyniąc tę usługę bardziej atrakcyjną dla klientów. Dodatkowo zaczęliśmy zabezpieczać zakupy dla ich najbliższych –  osób starszych lub też narażonych na zachorowanie, umożliwiając im pozostanie w domach. Z drugiej strony, pojawiły się zlecenia dotyczące zakupu i dostarczenia prezentów lub organizacji niespodzianek dla osób, z którymi w danym momencie nie możemy wspólnie świętować ważnych okazji.

 

2. Rezerwacja wizyt u lekarzy i specjalistów różnych dziedzin.

 

Po ostatnich miesiącach mamy już w tym spore doświadczenie. Wyszukujemy najlepszych specjalistów, umawiamy konsultacje lub wizyty w dogodnych terminach, co w obecnej sytuacji jest prawdziwym wyzwaniem.

 

3. Organizujemy wyjazdy szyte na miarę, również na terenie Polski.

 

Do organizacji wyjazdów, nawet po zmianie ich dostępności i wybieranych kierunków, nadal podchodzimy z tą samą pasją i zaangażowaniem. Pozostawiamy egzotykę na lepsze czasy i odkrywamy Polskę oraz europejskie kierunki razem z naszymi klientami. Stawiamy na bezpieczeństwo i idealne wpasowanie w podróżnicze preferencje uczestników wyjazdu. Ostatnio mieliśmy przyjemność rozplanowania od A do Z miesięcznej wyprawy nowoczesnymi kamperami. Celem podróży były Mazury i beztroski czas z dziećmi, rodziną i znajomymi. Zadbaliśmy o to, żeby na trasie nie zabrakło ciekawych miejsc na wspólny odpoczynek, rozrywkę z najmłodszymi, a także lokalnych atrakcji i restauracji, w których można pysznie zjeść i spędzić miłe chwile.

Dla spragnionych krótszego odpoczynku w wyjątkowym miejscach, również mamy dobrą wiadomość. Cały czas poszerzamy bazę takich obiektów w Polsce – sprawdzonych, z wyśmienitą kuchnią, atmosferą i widokami. Idealnych na jesienno-zimowe weekendy i oderwanie się od codziennych obowiązków, które swoją drogą także możemy wziąć na siebie.

 

4. Planujemy czas wolny – bez ograniczeń.

 

Lista otwartych miejsc i dostępnych atrakcji cały czas się zmienia, utrudniając życie tym, których kalendarz wypełniony był zawsze różnego typu wydarzeniami, koncertami, wypadami do teatru lub na basen, czy też spotkaniami towarzyskimi. Obecnie jest o nie łatwiej, jednak restrykcje mogą powrócić i na nowo zmniejszyć dostępność ulubionych aktywności. Z pomocą przychodzą wtedy nasi asystenci – specjaliści od efektywnego zarządzania czasem. Bez względu na to, czy mają to być chwile wyłącznie dla Ciebie, czy też czas spędzony ciekawie z dziećmi, drugą połówką lub znajomymi, zaskoczymy Cię z pewnością nowymi atrakcjami, miejscami oraz sposobami na nudę. Musisz nam tylko na to pozwolić!

 

5. Pomagamy w kwestiach formalnych i zawodowych.

 

Okres pandemii przysporzył nam również mniejszych lub większych problemów zawodowych, z którymi musimy sobie radzić w nowych okolicznościach rynkowych. Oczywiście nie jesteśmy w stanie ich zniwelować, jednak nasz zespół robi wszystko, aby nasi Klienci otrzymali w tym czasie wsparcie, którego potrzebują. Pomagamy w dopełnianiu formalności, obiegu dokumentów firmowych, realizacji zakupów biurowych, organizacji spotkań służbowych oraz delegacji, ze szczególną dbałością o bezpieczeństwo ich uczestników. Jesteśmy otwarci na wszystkie wyzwania i projekty zawodowe, z którymi musisz się zmierzyć.

Zastanawiasz się czy Tobie również możemy pomóc w powyższych zadaniach? Oczywiście! Możesz się o tym przekonań  podczas próbnego miesiąca współpracy. Przed tym jednak zachęcamy do kontaktu i niezobowiązującej rozmowy telefonicznej, dzięki której przekonasz się jak to wygląda w praktyce, a my poznamy Twoje potrzeby i oczekiwania.

Kontakt

 

Dołącz do grona naszych zadowolonych Klientów!
Będzie nam miło jeśli podzielisz się z nami informacją, skąd się o nas dowiedziałaś/dowiedziałeś.

Contact Us

Wypełnij krótki formularz

Dane podane w formularzu będą przetwarzane w celu obsługi Twojego zapytania, a ich administratorem będzie Easiness Anna Walenczak. Szczegóły opisane zostały w polityce prywatności.

Zadzwoń
lub
napisz

+48 725 333 725

poniedziałek - piątek
9.00 - 17.00