fb

Faq

Home / Faq

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Czy obsługa asystenta concierge to rozwiązanie dla każdego?

Tak – dla każdej osoby, której doskwiera brak czasu oraz przeciążenie licznymi zadaniami. Skutecznie wspieramy klientów indywidualnych i biznesowych o bardzo zróżnicowanych potrzebach, wyzwaniach oraz oczekiwaniach od życia oraz współpracy z Easiness.

 

Jaki jest zakres oferowanego wsparcia concierge?

Wachlarz naszych rozwiązań i zakresu wsparcia jest bardzo szeroki i dopasowany do indywidualnych potrzeb, możliwości i preferencji klienta. Możemy Cię wspierać w zadaniach ze wskazanej przez Ciebie dziedziny lub kompleksowo w wielu obszarach życia.

 

Jakich zadań nie można nam zlecić?

Nie podejmujemy się realizacji zleceń niezgodnych z prawem, zasadami etycznymi, moralnymi oraz współżycia społecznego, a także zleceń związanych z produktami i usługami wymagającymi koncesji. Do wszystkich innych zadań – również tych z pozoru niewykonalnych – podchodzimy z otwartością i pełnym zaangażowaniem.

 

Czy wsparcie concierge wiąże się z wysokimi opłatami?

Niekoniecznie. To komfort i luksus, który możesz sobie zapewnić również w przystępnej cenie, zyskując to co najcenniejsze – spokój i czas do wykorzystania w ulubiony sposób. Wszystko zależy od zakresu wsparcia oraz mnogości, złożoności i czasochłonności zlecanych zadań. Co ważne, koszt stałej współpracy czy realizacji pojedynczego zlecenia nigdy nie będzie dla Ciebie zaskoczeniem – jesteśmy w tym zawsze w pełni transparentni.

 

Czy można zlecać asystentowi concierge proste, codzienne zadania?

Tak. Z przyjemnością wyręczymy Cię z realizacji bieżących spraw i codziennych obowiązków prywatnych, rodzinnych lub/ oraz zawodowych. Czy to nie one zabierają Ci najwięcej czasu, który można wykorzystać w ciekawszy sposób?

 

Czy Easiness zapewnia pełną dyskrecję i poufność obsługi?

Oczywiście, zawsze. To dla nas podstawa i jedna z głównych zasad udanej i opartej na pełnym zaufaniu współpracy. Poufność oraz transparentność współpracy gwarantują Ci również zapisy naszej umowy.

 

Czy będzie mnie obsługiwał dedykowany asystent concierge?

Staramy się, aby tak było. Jeśli jednak w danym zadaniu specjalizuje się inny członek naszego zespołu, to kierujemy zlecenie w jego ręce zapewniając Ci najwyższą jakość obsługi.

 

Jak odbywa się zlecanie zadań?

To zależy od Twoich preferencji. Zadania do realizacji możesz nam zgłaszać telefonicznie, mailowo lub też za pośrednictwem darmowej aplikacji Trello, która bardzo usprawnia komunikację i aktualizację statusu realizowanych zleceń.

 

Ile czasu trwa realizacja zleconych spraw?

Niektóre zadania odhaczamy niemalże ‘od ręki’, na realizację innych możemy potrzebować więcej czasu. Po otrzymaniu od Ciebie zlecenia zawsze ustalamy wspólnie oczekiwany termin jego wykonania oraz na bieżąco aktualizujemy status realizacji, zapewniając Ci spokój oraz poczucie kontroli nad całym procesem.

 

Nie widzę odpowiedzi na moje pytanie, a mam pewne wątpliwości

Z przyjemnością je rozwiejemy, wszystko wyjaśnimy i odpowiemy na każde pytanie. Zadzwoń 725-333-725 lub napisz na adres info@easiness.pl.

Kontakt

 

Dołącz do grona naszych zadowolonych Klientów!
Będzie nam miło jeśli podzielisz się z nami informacją, skąd się o nas dowiedziałaś/dowiedziałeś.

Contact Us

Wypełnij krótki formularz

Dane podane w formularzu będą przetwarzane w celu obsługi Twojego zapytania, a ich administratorem będzie Easiness Anna Walenczak. Szczegóły opisane zostały w polityce prywatności.

Zadzwoń
lub
napisz

+48 725 333 725

poniedziałek - piątek
9.00 - 17.00